Ανάγνωση και νοητικές εικόνες
Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Ζάραγκας, Χαρίλαος Κ. / Πανταζής, Σπύρος Χ.
Εκδόσεις: Ατραπός - Περιβολάκι
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 131
- ISBN-13: 978-960-6622-71-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δραστηριότητες ανάγνωσης που τα βοηθούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με καινούριες έννοιες και να ανακαλύψουν τον κόσμο και τη θέση τους σε αυτόν. Κατά την ανάγνωση, μέσω του κειμένου ενεργοποιούνται νοητικές διεργασίες στον αναγνώστη. Ο αναγνώστης σχηματίζει νοητικές εικόνες κατά τη διαδικασία της ανάγνωσης, οι οποίες συνδέονται με τις έννοιες των λέξεων, των προτάσεων και του κειμένου. Στο βιβλίο αυτό γίνεται μια ανάλυση της σχέσης μεταξύ της αναγνωστικής στάσης, η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του παιδιού, και της ικανότητας νοητικής απεικόνισης. Η απουσία μιας τέτοιας έρευνας από τα ελληνικά δεδομένα αποτελεί το κίνητρο της εργασίας αυτής. Το ζητούμενο δεν είναι αν υπάρχει θετική ή αρνητική σχέση μεταξύ της στάσης των παιδιών απέναντι στην ανάγνωση και της ικανότητας νοητικής απεικόνισης, αλλά αν η βελτίωση της ικανότητας νοητικής απεικόνισης είναι σημαντική για την προαγωγή της μάθησης και τη γενικότερη εξέλιξη των παιδιών και αν μπορεί να ενταχθεί σε μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης.
ISBN13: | 978-960-6622-71-7 |
Συγγραφέας: | Πανταζής, Σπύρος Χ. |
Εκδότης: | Ατραπός - Περιβολάκι |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 131 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 23χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 261 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |